SAHABAT

Saturday, November 12, 2011

Spesel

Bukan dari cerita sebenar

ihsan tumblr

Sejak terlihat profile F ,M merasa terpikat dengan keayuan dan kejelitaan F.Tiap kali M nak on9 fesbuk, tiap kali tu M terpikir kat kat.F on9 tak arinie.tapi tiap kali tu jugak M rase macam rugi bila F on9 aq tak on9.alamak x sempat nak balas-balas komen.kalau ada peluang boleh M chat sekali.nak cucuk jarum gamaknye.huhuhu.M teruja bila F like status-status M, komen kat wall, komen gambar-gambar baru upload.M rasa semacam.agaknya dia ada peluang kot.kekadang tu F selalu bagi komen yang membuatkan M ingin terus bertanya sehingga lah bab.erghh malas nak cakap.

M rasa F nie spesel.xpe teruskan usaha.

Bila dah dapat bersembang sekali-sekala kat fon, terasa bahagianya hidup M, mungkin F pun begitu jugak sebab M dapat rasa yang F nie menunggu panggilan dari M.kalau mesej rasa tak puas.ala nak dengar suara sekali la baru terlepas rindu.ermm tapi x pernah jumpa pun.kenapa mesej panjang-panjang M balas pendek je.F selalu buat andaian sendiri, tapi itu memang kebiasaan M. F rasa macam M nie serius semacam je.uishh..xleh nak pikir.Tapi M cool je.standard la lelaki dengan keegoannya.tapi M rasa sesuatu yang mula mengalir dalam dirinya seakan kuasa sebenar mula menular dalam tubuh badannya.senyum sampai telinga.

M rasa F nie spesel.no pain no gain.

Bila dah jumpa, masing-masing buat penilaian,kedua-dua saling memperbaiki.M mula pikirkan masa depan dengan F, apa akan jadi kalau aq begini, kalau aq begitu, kalau dia begini, kalau dia begitu.pikir dan terus pikir.lama-lama M rasa mungkin dah sampai masanya, tak perlu aq tunggu-tunggu nanti kena kebas orang.ishh mungkin jodoh M kot.Allah dah tentukan takdir dan jodoh M.tapi apa orang akan kata nanti.lantak la ada M kisah.-F "I Love U"-.jom minta restu parents, baru berkat. lagi cepat lagi bagus.M nak jaga F sampai tua, nak F sentiasa disamping M, dalam susah atau senang.kebahagiaan berpasangan

M rasa F memang spesel.pasti!

Bila dah diijabkabul, gembira tak terkata.bahagia semakin terasa, semakin meniti kepuasan berumah tangga. tanggungjawab berat dan perlukan perancangan yang ada perbincangan kedua-duanya.nafkah zahir memang diutamakan, namun nafkah batin juga dituntut.hak masing-masing.M menjalankan tugas sebagai suami sekarang, dan F sebagai isteri.kini merancang menambah ahli. selang beberapa tahun matlamat tercapai.M puas dan merasakan tanggungjawab yang besar yang akan dipikulnya.begitu juga F, rasanya lagi berat kot.yang penting M akan sentiasa berada disisi F, sebab M dah janji walau apa yang terjadi M akan berada disisinya.F semakin sayang dan bertambah sayang pada M.

F memang spesel....

Sehingga tibanya M menutup mata, segala keperluannya dan kehendaknya dijaga.M memang seorang yang pegang pada janji.bukan lelaki haprak yang kalh sebelum berperang, berhenti apabila sudah separuh jalan.F orang yang terbaek dalam hidupnya.walaupun tak semati tapi M mampu membahagiakan F.kalaulah ada kelahiran yang baru, M tetap akan mencari F.sebab dia tahu F memang untuknya.

memang betul F memang spesel.sebab M saja yang tahu.

ONE MORE CLICKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...