SAHABAT

Wednesday, May 04, 2011

Pokok: Bukan niatku

Assalamualaikum...


Harinie tanpa disedari aq telah memotong sebatang pokok dengan rakusnya..memijak2nya, menrenyok2kannya dan mencampak2kannya ..sorry pokok, bukan niat aq nak wat camtu..nie sume kerjahanam kerja punya pasal la..kalau tak buat mau tak senang duduk aq..Tapi pokok sebenarnya bukan salah aq, sume salah printer tu la, apa bangang punye printer ade ke patut di tersekat-sekat macam orang nak muntah..apa la masalah aq pun tak tau..aq rase ade bapak cicak mati dalam tu kot..

Disebabkan itulah aq memohon maaf padamu pokok(yang telah menjadi kertas) dek kerana kerakusan insan bernama manusia ini, aq tau bukan senang ko nak jaga diri ko dulu, tapi tu lah sebabnya ko tak leh menyorok dari manusia-manusia yang mahukan tubuh kau..akhirnya jadilah kau cebisan petak yang berkaler putih dan etc.

Tapi malam nie aq cukup menyesal kerana telah mensia-siakan hidup kau, tapi setelah aq buangkan ko kat dalam tong sampah tu , aq tak tau lah pasni hala tuju kau kat mana..samada hancur berkecai sebab di recycle atau hancur lebur..lebur..dan hilang.tapi aq harap kau kan kembali.tuk tolong aq lagi..

Aq rase macam nak teman kau...tapi tak pe la hari2 yang aq lalui pun tak lekang dengan member2 kau, ade saja cebisan2 petak di tangan ku ini..aq tak tau lah samada itu adik kau ke, abah ko ke atau gelpren ko...adus!!sorry ..aq tau ia amat menyentuh perasaaan..sadis rasanya..

P/s:jangan tiru mcm saya..

No comments:

Post a Comment

ONE MORE CLICKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...