SAHABAT

Monday, January 17, 2011

Wahai kawan

"We do not remember days, but we remember moments!!"
Kawan-Plague of Happiness

Aku memang tak reti
Tunjuk Engkau menari
Tapi Engkau tak usah henti
Pandai tak kan datang berlari
Mimpi aku tak semua indah
Semangat rakan janganlah pudar
Hidup memang banyak kerenah
Cerewet hidup akan susah

Janganlah berundur 
Ini bukanlah masanya

http://www.free-lyrics.org/21763-Plague-Of-Happiness.html

Tak kuasa aku 
Menghadapi ini semuanya

Sendirian bergilir
Tak mampu berdiri tinggi
Tanpa mu disisi
Wahai kawan

Satu lagi nak pesan
Busuk hati janganlah simpan
Nasihat untuk rakan dan taulan
Simpan semua jadi panduan
Sudah 21 tahun
Ilmu didada aku susun
Kalau berkat tak datang turun
Sampah sarap datang berduyun

note:edit sikit..24 jadi 21...sorry PoH



Together

Wherever we go,

whatever we do,
we're gonna do it together
Through thick and through thin,
all out or all in,
Through good or bad
or happy or sad
we'll muddle through
whatever we do
Together
Wherever We Go!



Poems nie aq dedicate kat member2 seperjuangan aq yang sentiasa berada bersama-sama aq, walau keadaan susah dan senang .Tanpa korang camne la aq nak harungi segala cabaran dan dugaan dalam dunia yang fana nie..terutama sekali member aq yang paling rapat, kalau ko bace kompem terharu giler...thanks a lot der!!!kalau korang nak tengok banyak lagi tengok kat sini. Banyak gaq la ayat2 yang sedap dibaca...enjoy k!!

No comments:

Post a Comment

ONE MORE CLICKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...